usluga smartkarta baner


Jak działa bezdotykowa wypłata z bankomatów w oparciu o smartKARTĘ?


Klient banku spółdzielczego, korzystający z aplikacji mobilnej Nasz Bank, może dokonać wypłaty z bankomatu bez dotykania przycisków bankomatu, klawiatury czy ekranu urządzenia (zupełnie bezdotykowy bankomat). Transakcja w postaci „szybkiej wypłaty” definiowana jest w aplikacji mobilnej. Klient może wybrać przygotowane kwoty lub wprowadzić swoją. Ekran bankomatu służy wyłącznie do potwierdzenia transakcji poprzez zeskanowanie smartfonem wyświetlanego na nim kodu QR. Operacja jest wyjątkowo szybka, a klient bez dodatkowych czynności może odebrać gotówkę. W aplikacji Nasz Bank klient ma pełny opis transakcji oraz historię przeprowadzonych transakcji.


Drugą możliwością, jaką daje smartKARTA, jest pełna obsługa bankomatu recyklingowego lub wpłatomatu. W aplikacji Nasz Bank klient poprzez autoryzację mobilną potwierdza przeprowadzaną operację wpłaty, a środki są od razu księgowane na jego rachunku. Operację kończy powiadomienie push o zaksięgowanych środkach na rachunku.



Usługa #smartKARTA jest dostępna w aplikacji Nasz Bank w wersji na urządzenia mobilne z systemem Android oraz IOS.



Potencjalni użytkownicy smartKARTY mogą zapoznać się z innowacyjną metodą obsługi bankomatów na stronie www.smartkarta.pl



Nowe rozwiązanie dostępne jest w bankomatach własnych Banku Spółdzielczego w Słupcy, zlokalizowanych w:

  • Słupcy na ulicy Mickiewicza 2,
  • Lądku na ulicy Pyzderskiej 11,
  • Ostrowitem na ulicy Słonecznej 3,
  • Budzisławiu Kościelnym na ulicy Wilczyńskiej 1.

 

Zobacz jak smartKARTA działa w praktyce:



 Skrócona instrukcja obsługi